Friday, March 22, 2013

terima kasih ALLAH

Assalamualikum.....

Pertame skli aku nk ucapkan Alhamdulilah diats nikmat yg telh diberikan kpd diriku oleh Allah..
Alhamdulilah,,alhamdulilah,,alhamdulilah,,,krne keputsn yg tlh diberikan oleh YG MAHA BERKUASA kpd diriku telah membuatkan emak,abah,kaq long,cikgu2,saudare-mara,jiran2 dan rakan2 ku gembira,,,btw,,terime kasih,,krne jasa kalian hnye Allah yg mampu membalas nye,,,

pada 21 march 2013 telh menjadi tarikh keramt bagi semua yg telah menduduki peperiksaan SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) 2012....Fuhhh,,,berdebar giler....
pada pgi  sblum aku pergi ke skolah,,,mcm2 dugaan yg melanda diriku,,,antrenye,,,sakit perut,nak termunth,jantung rase mcm nk gugur,,,uhhh,,,tpi ak tau bkn ak sje yg merse kan debaran sprti itu,,,kwn2 ku juga turut meraskn perkre yg sme sprti aku,,,huhuhu

aku smpai di skolah kire2 kul 12.20,aku dtng ngan mak,abah,n adik dayini,,,smpai2 je kat skolah aku trus berjumpe ngan kwn2 ku di kantin,,,masing2 berpakaian sopan ala2 wanita melayu terakhir la ktekan,,,hahaha,,,*gurauje..* uhh,,jantung mulai tenang apabile aku berjumpe ngan dieorng,,kami mule berbork,ketawa,bergosip,,hahaha,,nk hilngkan rse gementr la ktekan,,,

kire2 kul 12.45..kami semua msuk ke dewn untk mengambil bku biasiswa,,,,YEAHHHH....gembire kot,,haha
emm,,tpi mlngnye,,kegembiraan tu hilng seketika,,,,nk tau knpe??? meh snie aku nk cite cket,,sbb~ Puan mek sudh memulakn majlis dgn memberi sedikt ucpn,,nk tau ape ucpn Puan Mek???emm,,,aku pon x tau sbb aku x dngr langsung because mse tu jantung aku rse mcm nk tercabut,,,gementr kot,,tpi~tibe2 aku rse nk nangis,,,emm,,,budk x cukp umr la ktekan,,hahaha

lps tu plak,,majlis penyampaian keputsn spm bermule,,,Alhamdulilah aku ngan kawan2 ku telah memperolehi keputsan yg cemerlang,,tahniah aku ucpkan kat FATIHA,FATIN,ATIKA,NAZIRAH,FAEIZAH,SYAMIMI,,,n yg telh berjaye,,, n terima ksih sbb slme nie tlh memberi tunjk ajr kat aku,,,

  TANIAH & ALHAMDULILAH.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 TERIMA KASIH YA ALLAH.. (^_^)


nie gmbr lps amek result....huhu

wajah2 ceria....hehehe..almk??mne aku,,,eh lupe plak,,aku la yg tolng snap kan gmbr nie,,tpi gune kamera fatin,,,huhuhu,,,, peace.... (^_^)

ok lah,,smpai disini shje coretan ku,,,,wasalm...


7 comments:

  1. alhamdulillah ,, terima kasih juga pikah sbb sudi jd kwn susah senang bersama .. dn terima kasih krn sudi bantu aq dlm pljrn .. lg2 dlm math ..tenkiu so much ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu,,,same2,,,btw,,ak pon nk ucpkan tahniah n terime ksih kt ko sbb bnyk ajr aku,,terutma skli dlm akaun,,,thanks friend..

      Delete
  2. aku masih ingat ucapan cikgu Mek,die ckp result SPM ini bukan pengakhir hidup kita,yeah,teruskan berjuang kawan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup,,,you are right,,,truskn usaha fatin,,, c.u.d.ipt,,, =)

      Delete
  3. terima kasih semua.. bb bnyk ajar aq bb matametik..hiihi

    ReplyDelete